woensdag 13 mei 2015

Lief eendje

Dit eendje is op dit moment een hit op facebook. Ik vond het zelf ook een droppie *awwww*.  Nog gratis te verkrijgen ook dit patroon! Oeiiii gratissssss, ja ik blijf er dol op :-) Het patroon is van Mrs. Emonessy.Met katoen aan de slag gegaan. Het kopje en lijfje is gevuld met fiberfill en in het snaveltje zit een piepdingetje (geen idee hoe het heet maar als je erin knijpt - je raad het vast al- dan piept het). Een lief lintje om de hals met bedeltje, wat bloemetjes op geborduurd en klaar ♥

Eerst was het alleen via een youtube link na te maken, in het Duits, maar is nu ook op papier uitgeschreven in het Nederlands. Nou die link deel ik graag met jullie.
Via deze link kan je ook het onderstaande schattige gansje downloaden. Deze is ook vertaald naar het Nederlands.
Heel veel m(h)aak plezier :)


4 opmerkingen:

  1. Al geregeld tegengekomen in diverse kleuren en vind het eveneens heel leuk!!! Het geluidje in de snavel is een platte pieper :-) Leuk zo'n tussendoortjes om te haken. Bedankt voor de link!

    Fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi zo simpel kan een naam zijn :) Kwam ooit uit een pluche knuffel waar ik de schaar in heb gezet (lang leve rommelmarkten) en nu een mooi nieuw doel. Patroontje is zalig om te maken als je even in een creatieve dip zit :)

      liefs Simone

      Verwijderen
  2. Heel schattig is ie. Ik haakte er laatst ook 1 en dat is vast en zeker niet de enige ;) Leuk blog heb je, ik ben je volger geworden.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen