zondag 29 juni 2014

Vakantie / holliday

Afgelopen week was ik een aantal dagen in Cambridge Engeland. Super genoten. Het was graduation week daar. Studenten die geslaagd waren voor hun Universiteit kregen na een ceremonie hun welverdiende diploma. erg leuk om te zien!
Het was ook prachtig weer dus dubbel genieten :) Behalve prachtige universiteiten, gebouwen, puntertjes kan je er ook zalig winkelen, dat is toch niet snel verkeerd ;-)





Bij John Lewis heb ik lekker rondgedwaald en kwam er een grote afdeling tegen waar ze de meest mooie garens verkochten, stapels met patronen boeken en ook leuke pakketten met garen, naald en patronen. Zo zag ik deze beer in de uitverkoop liggen en kon het niet laten liggen. Voor 5 pond mocht ik deze meenemen :) Eenvoudig is het niet, het zijn 24 lapjes die je aan elkaar moet naaien nadat je alles gehaakt hebt. Nou ja... voorlopig heb ik wat te doen hihi.


This week I was for a few days in Cambridge England. It was great. It was graduation week. Here you can read more about the ceremony. The weather was also very good (they predicted heavy showers but I had just 1 shower on my way back to the station). Except the universities, beautiful buildings and punts you can do some good shopping as well! By John Lewis I saw this teddybear crochet kit for 5 pounds, I couldn't leave that and bought it :) It isn't easy, 24 small pieces making to a teddy bear hihi. Well I have something to do ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten