donderdag 5 juni 2014

"loomen"



Geen idee of het een woord is wat bestaat maar het is wel een rage! De loombandjes. Elastiekjes in alle kleuren, met of zonder glitter, in Neon of glow in the dark. Wat kan je er mee vraag je je af als je nog nooit zoiets hebt gezien en in ene een zakje elastiekjes ziet liggen.
Nou hele leuke dingen! Om me heen hoor ik iedereen vrolijk roepen dat zij ook verslaafd zijn."Zij" zijn van de kleintjes tot de groten. Stiekem wordt er gefluisterd dat "wanneer de kinderen op bed zijn pik ik de loom in" :-)
Zelf had ik pas een prijs gewonnen van een loom! Deze wordt binnenkort naar me opgestuurd. Jibbieee. Tot die tijd kan ik "loomen" op een loom die ik van een collega kreeg. Dacht dat  ik na 1 armbandje wel klaar zou zijn, de lol er af is en dat de "hele bende" doorgeschoven kon worden aan een nichtje, neefje of een gezellig buurkind. Nou ja toch niet hihi. Op 1 avondje gefreubeld te hebben ben ik echt wel overtuigd dat het super leuk is. Rustgevend is het niet want die stiekjes schieten geregeld stuk en dat gebeurd natuurlijk altijd als je bijna klaar bent. Maar het is een feit. Dit is leuk om te doen voor jong en oud, jongen of meisje. Mijn eerste creatie is een armbandje voor die collega en daarna waagde ik mij aan een lastig schildpad. Eigenwijs als ik ben wilde ik niet verder "oefenen" maar gelijk aan hardcore aan de slag! Nou zeg zelf, dit ziet er toch leuk uit :D
Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan de links en ga aan de slag! Ik ga binnenkort een kameleon maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten